Wsparcie Techniczne

W ramach wsparcia technicznego firma Aduro proponuje następujące usługi:

  • rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • administracja oraz monitoring sieci i systemów komputerowych,
  • optymalizacja pracy komputerów,
  • instalacja oprogramowania i podzespołów,
  • profilaktyka antywirusowa,
  • archiwizacja danych,
  • doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych.

Istnieje możliwość skorzystania z pakietów składających się z określonych czynności serwisowych oraz ilości wizyt w Państwa placówce. Zakres czynności wchodzących w skład danego pakietu ustalany jest za każdym razem indywidualnie. Pozwala to dokładnie dostosować usługę do Państwa potrzeb, a zarazem uzyskać bardzo atrakcyjną cenę.

Szczegółowe informacje mogą Państwo uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu: (54)286 20 72.